Cercetari cantitative

Realizam studii de piata cantitative care au la baza:

  • chestionarul
  • sondajul (interviul direct, personal, prin telefon sau internet);
  • un esantion reprezentativ din populatia tinta
  • analiza statistica si interpretarea datelor prin optica de marketing

Utilizand anchetele sau sondajele ("fata in fata" sau "online"), desfasuram studii de piata referitoare la probleme precum:

  • Comportamentul consumatorului
  • Cererea pentru un produs sau serviciu
  • Imaginea/ pozitionarea/ notorietatea unei marci
  • Loialitatea clientilor
  • Lansarea unui produs nou
  • Descoperirea unor noi piete sau segmente
  • Identificarea preturilor optime
  • Extinderea ariei de acoperire
  • Cota de piata
  • Mixul de marketing (produs, pret, distributie, promovare
  • Impactul reclamelor sau campaniilor publicitare
  • Opinia publica (iesirea de la urnele de vot, coruptia, probleme de gen, stilul si standardul de viata, protectia mediului, stresul, viciile, educatia, politica etc.)
  • Cunoasterea etniilor                          Sondaje de opinie