Ce reguli  ne impunem?

 

  • Realizam cercetarea in mod nepartinitor si etic, in acord cu principiile marketingului si ale statisticii.
  • Toti respondentii participa de buna voie la o cercetare.
  • Pastram anonimatul tuturor respondentilor iar prelucrarea, transmiterea sau utilizarea datelor cu caracter personal ale respondentilor, se face doar cu acordul acestora, dupa specificarea exacta a scopului.
  • Specificam respondentului cine este beneficiarul si care este scopul cercetarii.
  • Proiectam si optimizam cercetarea, conform specificatiilor clientului, referitoare la calitate si pret.
  • Pastram confidentialitatea deplina a rezultatelor cercetarii, precum si a documentelor adiacente acesteia.
  • Aplicam principiul concurentei loiale.
  • O cercetare de marketing se poate realiza pentru mai multi clienti, cu acordul partilor implicate, fara a fi dezvaluite indentitatile acestora si evitand conflictul de interese.
  • Pe parcursul unei cercetari, putem apela la servicii externe organizatiei noastre, doar cu instiintarea prealabila a clientului si cu acordul acestuia.
  • Realizam intervievarea copiilor cu varste pana in 14 ani, doar cu acordul parintilor.

       Ce intelegem prin „cercetare de piata/ marketing”?

Sondaje de opinie                                                                     Inapoi